sâmbătă, 28 noiembrie 2009

28 Noiembrie 2009, New York City

Este Simbata seara dintr-un Noiembrie, care pina acum a fost insorit, racoritor si foarte agreabil. Instalata in noul culcus de care sint tare incintata, ma plimb de colo- colo si realizez ca toate sint aranjate, puse la locul lor. Zilele astea, am fost ca o furnica pe un musuroi, adica harnica, asta ca sa stiti. (dar oare de ce o femeie are nevoie de atitea perechi de pantofi si posete, ahaaa, americanii sint de vina.....era un cintec romanesc, l-am fredonat zilele astea cind imi impachetam si despachetam cutiile). Mai am nevoie de o canapea si un pat, ca de somn facem rost, nu? Daca veniti acum la mine, va culc pe jos sau...cu mine-n pat. (nu sforai). Azi mi-am luat un scaunel ca sa pot ajunge la rafturile din dulap care sint prea inalte, iar la mine procesul de crestere in inaltime s-a oprit mult mai devreme. Mi-e tare drag cartierul asta unde practic am prins radacini, fiind primul loc unde am sosit din Romania. Ma simt parca si mai acasa aici decit ma simteam in Brooklyn, caruia, inca, nu-i duc dorul. Aseara, pentru prima oara in viata mea, m-am imbatat ( cu sangria). Nu mi-a placut niciodata ideea ca o femeie sa se imbete, dar cu toate astea, am vrut sa vad cum este si am zis sa profit si de ocazie, sa celebrez mutarea mea. Am descoperit ca atunci cind sint cu capul turmentat, sint foarte fericita, cu un tonus ridicat, ca si cum toate grijile din lumea asta sint sterse, coerenta si volubila si am tendinta de a merge foarte rapid, aproape s-o iau la fuga, asa ca, daca vreti sa va luati la intrecere cu mine atunci cind sint manga(hi hi hi), s-ar putea sa pierdeti.Ciudat efect are alcoolul asupra creierului meu. Voi cum reactionati atunci cind sinteti cu ceva alcool in sistem? Se stie ca fiecare reactioneaza diferit. Aici s-a celebrat Thanksgiving, am cumparat ditamai porcu' de curcan, ca o vegetariana ce am esuat sa fiu si am baut egg nog, bautura specifica de sarbatori. La radio, astia au inceput deja cu muzica de Craciun, curtile oamenilor sint decorate foarte creativ si cu bun gust, unele arata ca Magic Kingdom de la Disneyworld. Prin urmare, intram in ultima luna a lui 2009. Oare ce sa ne mai dorim pe 2010? cum? 2010? mi-amintesc cind prin 1998 vedeam filme cu actiunea petrecuta in 2010 si parea un numar de neatins, ca doar erau filme sci-fi. Mda! hai va pup acum si dati-mi vesti bune despre voi! Cu drag, Ina


20 de comentarii:

Ionela spunea...

Si daca musafirul sforaie, il/o mai primesti in pat cu tine?

Eu nu vreau 2010. Parca timpul asta trece prea repede.

Lola spunea...

Si iar zic, sa fie intr-un ceas bun! :)
Sa ai vise line in noua casa!

Si chiar ai fost vrenicuta daca ai reusit sa te muti si sa te aranjezi in 2 zile.
Cat despre macheala, eu nu apuc sa ma imbat pentru ca adorm. :))

ovi spunea...

frumos... se pare ca iti prieste astoria... si alcoolul... tot asa sa fie si pe mai departe...
imi place noiembrie... chiar daca noaptea trecuta suerul vantului m-a trezit de cateva ori... astazi m-a imbatat lumina soarelui minunat de toamna in manhattan...
uneori... vin in parcul de la voi din cartier... ma plimb pe malul apei si-i admir unduirile... ma minunez mereu de imensitatea piciorului de pod de acolo...
sigur... acum... cand voi mai trece pe acolo... voi avea un aer de musafir nepoftit... desi... am avut servici acolo ani buni...
e tarziu... sa ai somn usor, linistit... mereu asa sa fie... in locuinta ta nou... care in curand va fi veche... daca nu chiar este deja...

Elena spunea...

Azi voi bifa si eu o sangria in cinstea mutarii tale!:)

Anonim spunea...

Ino...fata...ce-ai facut? te-ai imbatat? Bravo...asa se sarbatoreste un succes...hi,hi,hi cand eram mai tinerica,nu pierdeam nici o ocazie speciala de acest gen...in timp,m-am mai uzat...si nu mai duc atatea bucurii si reusite...hi,hi,hi. Tu,fata,eu vroiam sa te vad pe tine...sau un interior ceva...ca de papuci...mai umplut! Eu stiu ca ai facut o pasiune, dar....vreau sa-ti vad cuibusorul,intelegi? Hai ca deacum,te asteptam mai des pe blog,ca ti-ai cam terminat treaba...sau nu? Inuto,tare ma bucur pentru tine...sa te bucuri si tu de aceasta casa si sa ai numai bucurii in ea!!!Te pupa tanti Claudia!

ina bixade spunea...

ionela: daca musafirul sforaie, atunci avem o problema, I'm a light sleeper si orice mic zgomot ma disturba:)

lola:pai alta treaba ce aveam de facut daca nu sa aranjez lucrurile, sa sterg prafu'. Faptul ca locul e nou renovat m-a ajutat mult, nu am facut decit sa ma instalez.In alte situatii trebuie sa si zugravesti.

elena: eu nu mai bausem sangria pina acum, dar imi place. E dulce si te duce:)

ovidiu: ooo da, imi prieste din plin,de asta am si vrut sa ma mut aici. Stiam eu ce stiam!

Anonim spunea...

Mmmm......sangria,bautura mea preferata!!!!!Si eu sunt tare vesela si energica la un paharel :)).
Si la noi e totul decorat si frumos,ca-n basme!!!!
Deci ti-ai cumparat scaunelul :))
Te pup,Gia!

Zuzu spunea...

de cativa ani zic sa incerc si eu sangria, dar la ce mare bautoare de alcool sunt :D, inca nu am apucat.

sa fie intr-un ceas bun mutarea si sa-ti fie si mai bine in noua casuta si in mai vechiul drag cartier!!

Te pup

ina bixade spunea...

claudia: fata, cum poti sa te auto-intitulezi -tanti-? se poate, femeie in floarea virstei...bine, o sa-ti trimit citeva poze, desi acum e cam gol, dar imi place cit mai spatios oricum, nu incarcat.

georgiana: am luat scaunelul ala insa trebuia sa il iau pe cel cu 3 nivele, l-am luat pe ala cu un nivel si tot pe virfuri tre sa ma sui cind am ceva de luat de pe ultimul raft.

zuzu: mie imi place sangria ca e ca un suc, o sa mai beau,ma fac o betivanca:) va puuuup

Anonim spunea...

Heii..Buna! :)
Te citesc de mai multa vreme dar abia acum mi'am facut curaj sa te intreb..
tu ca ce lucrezi in NY?
Nu de alta dar ca sa stiu ce sa urmez in continuare ca sa ajung si eu acolo.. sus. :)
Mersi daca imi raspunzi.

ina bixade spunea...

anonim: de ce sa fie nevoie de curaj ca sa ma iei la intrebari, asa fioroasa par? hi hi hi sa si raspundem scurt si cuprinzator: ca o filoloaga ce sint(la Bucuresti am terminat Litere), aici am gindit practic si rapid si astfel am urmat un curs de un an, la http://www.uschools.net/online/New_York_School_for_Medical_Dental_Assisting/
pentru dental assistant.(norocul meu ca mereu mi-a placut Stomatologia, doar ca in Romania nu mi-ar fi placut sa lucrez in acest domeniu). Astfel ca acum lucrez ca asistent stomatolog for a big organization: New York Hotel Trades Council, unde ma simt respectata ca om, individ si imi place sa ajut oamenii sa-si faca faca zimbetul frumos. De precizat ca este Union job, unde e cam ca la comunisti: timpul trece, leafa merge:), motiv ptr. care nu as accepta sa lucrez ptr. small offices(nu imi place sa ma omor cu munca shhhhh:)....voila! cam asta ar fi!

Ionouka spunea...

Dear, sa stii ca la anul dau iama peste tine, cu catel si purcel, pat pliant aducem noi, tu numa sa pui sangria aia la rece, da?

Anonim spunea...

E cam naspa cu alcoolul,eu m-am imbatat o sigura data si mi-a fost rau vreo doua zile..De atunci evit,m-am axat pe ceaiuri.N-am stiut c-ai renuntat la dieta lacto-vegetariana,esti carnivora din nou?Cum a reactionat organismul?Si aici se aud colinde,abia astept sa vina mosul,eu am fost cumite,sper sa fie darnic.Imi plac papuceii,sa-i agati in geam pe 6 dec,vine mos Neculai.Te pup,Miha

ina bixade spunea...

ionouka: da, vino, avem loc suficient, iar patul o sa-l cumpar pina atunci.Abia astept sa mai beau sangria:)

miha: stii ca eu nu am fost niciodata o mare carnivora.Acum maninc peste si din cind in cind mai bag un pui sau curcan, nimic altceva.Aici nu avem mos neculai, mereu uit de el. Dar daca ar fi sa-mi agat papucii in geam, oricum nu ar incapea cadoul ce l-as vrea: vreo 2 canapele asa:)

Anonim spunea...

Aaa,Inuca,eu ador sampania..Si senzatia aia de caldurica in stomac si picioarele grele si pofta de dezmat ce ma cuprinde...Noroc ca nu beau prea des...Si confirm,tu nu sforai!Pup,E.

ina bixade spunea...

eugenia: multumesc de confirmarea sforaielii:)

Zuzele spunea...

Sa speram ca o sa-ti priasca in noua casa! Cat despre raspunsul la intrebarea "Cum reactionam cand avem putin alcool in sange", eu nu pot sa ma laud decat cu faptul ca ma toropeste somnul rau de tot ....Otilia

Antoaneta spunea...

Am înteles, sa venim cu futonul de acasa, ca sub podurile din Central Park e frig în februarie:)

Sa-ti fie bine în noua ta vizuina, draga mea.

Eu prefer vinul oricaror amestecuri posibile, sec sa fie.

Anonim spunea...

Inca o intrebare as avea :esti dental assistant sau dental hygienist? (stiu ca cele 2 meserii sint similare).Merci!

ina bixade spunea...

otilia: nu inteleg cum pe unii va apuca somnu' cind sinteti cu alcool in cap, ca eu sint f. activa...a doua zi m-a durut capu' , mahmureala se cheama, parca:) sint pe fuga acum, revin. Te puuup