sâmbătă, 1 octombrie 2011

Toamna e ca primavara!

Cascind gura la toamna calda si la natura ei zburlita, ma gindeam cu uluire la repeziciunea cu care se duc zilele. As vrea sa tin timpul in loc. Imi place timpul asta, imi place toamna asta, pe care, desi nici nu s-a incheiat, as vrea deja sa o repet. Este o toamna balsamica, pe care as vrea sa o prelungesc la nesfirsit... Nu-mi miroase a vestejire, ci a pomi inverziti. Da, toamna mea are parfum de liliac inflorit. Si nu stiu cum sa fac sa opresc timpul in loc, imi aluneca printre degete, as vrea ca timpul meu sa schiopateze si de acum incolo vreau ca anul meu sa aiba 4 toamne, ca cea de acum.

Concluzia la care am ajuns in toamna asta fandosita in care se numara furnicile, este ca dragostea ma face fericita, dar... banii ma fac si mai fericita! Na poftim ce revelatie!(rid cu gura pina la urechi ). Voi cum stati cu revelatiile tomnatice? dar cu timpul liber? Eu, in timpul liber, ma fandosesc dupa cum veti vedea AICI Va sarut, muahh!

22 de comentarii:

Liana spunea...

Gem de prune, draga mea ... gem de prune :)

florentin draganescu spunea...

"Sã nu ucidem ploaia!
ea cade sa ne spele ideile murdare,
si are o poveste cu multa poezie...
Actorul doarme iarasi,
o tristã conjuncturã,dar se-anunta
o altã iarnã,cu somnambuli sihastrii.

Deci,sa ninga iara! "

gia spunea...

Draga mea, timpul trece incredibil de repede, eu nu pot sa cred cum trec sapatamanile. De timp liber, nici nu mai vorbesc, nu mai stiu cum este sa ai timp liber :(. La noi de o saptamana a venit vara.... cu intarziere.... dupa ce am suferit de frig in iulie si august, acum ne putem bucura de soare.
Bucura-te de timpul liber si de frumoasa toamna. Miss u!!! Te pup!

Anonim spunea...

"Daca timpul ar fi avut frunze,ce toamna!"N.Stanescu.
N-o sa-ti vina sa crezi dar toamna asta a fost prima data cand am vazut orasul asta scaldat de atata soare, exact ca-n anii copilariei mele.
O revelatie mi-a trecut prin gand, sa traiesc inocenta copilariei pentru o clipa!
Iubesc toamna, cu zilele caldute, cu adieri usoare si multe frunze colorate, care pasteleaza viata, ne bucura privirea, ne incalzesc sufletele. Iubesc toamna indragăstitilor, toamna sperantelor, a viselor, toamna frumusetii, toamna sufletului meu, toamna sufletului tau, toamna noastra.
Toamna sufletului nostru aduce frumusetea maturitatii si echilibrului.
Iti doresc sa te bucuri"de a doua primavara cand fiecare frunza are o floare".TOAMNA e insusi artistul spunea cineva,iar voi sunteti frumosii acestei toamne fandosite.
Te pup,Lili

ina bixade spunea...

liana, eu am suc de prune:)

florentin,a tresarit poetul din tine:)

gia: fata, lasa ca e bine sa fii ocupata. Nu vezi ce am ajuns sa fac in timpul meu liber? imi pun copaci in cap ha ha

lili: aceeasi romantica si indragostita:) V-am pupat

Anonim spunea...

Este cea mai frumoasa toamna care-am trait-o vreodata !Si chiar n-as vrea sa se termine . Toamna aceasta s-a intrecut pe sine insasi !M-a facut sa o ador.Atata soare,atata cer senin,atata culoare,multa liniste..Mi-a mers la suflet.Te pup,cu drag,M.

ina bixade spunea...

Bravo, matusa, tine-o tot asa, intr-o toamna!:)

Anonim spunea...

Sunt de ceva timp pe blog la tine si nu ma plictisesc niciodata. Esti o simpatica:)Numai bine.

Anonim spunea...

Eu m-am nascut la sfarsitul verii cand miroase a bostan copt,a prune si a rachiu si mai ales,a,,incepe scoala"..de unde o anumita latura trista-nostalgica a caracterului meu-intotdeauna m-am simtit mai aproape de greiere(''cri-cri-cri,toamna gri, nu credeam c-o sa mai vii!!!"decat de furnica care isi admira bunatatile puse deoparte in camara,lol!Am o toamna agitata dar mai bine asa decat una mucegaita,nu?iar aci toamna e scaldata in soare an de an,sunt norocoasa..Pup,E.

ina bixade spunea...

bine, anonim, nici eu nu ma plictisesc pe blogul asta.(inca:)

eugenia: e bine ca ai o toamna agitata. Poate-mi dai si detalii, sa vad in ce anume consta agitatia:) v-am pupat

oovi spunea...

pai da... toamna este cel mai frumos anotimp... asta se stie... si mai ales la ny, ca este foarte lunga...
nu miroase a vestejire??? pai da... aici in oras nu... dar, daca mergem putin mai departe... spre munte... este deja alt peisaj...
sa te bucuri frumos...d e toamana... asa iti doresc... ba chiar si mai mut...

ina bixade spunea...

Same to you!!!

rebecca spunea...

E un anotimp romantic

ina bixade spunea...

Da, Rebecca, romantic...

Anonim spunea...

Sa ai o viata colorata si bogata asa cum e aceasta toamna,Inuca...:)Ma bucur ca esti bine si multumita:)..Te pup C.

ina bixade spunea...

Draga mea Claudia, te-am pupat cu drag!

Dragos spunea...

Imi place , ai talent omule!Prin asta ti-ai mai castigat un cititor, bafta si la cat mai multe articole!

ina bixade spunea...

Bine, omule, daca zici tu:)

Zâna Bună Rău spunea...

Mai știi că prin primăvară ziceam amândouă cu năduf că am vrea să ștergem din calendar lunile septembrie, octombrie, noiembrie? Și totuși, amândouă spunem acum că n-am avut niciodată o toamnă mai frumoasă... :-))))) Cum ma stai cu opera de artă?

ina bixade spunea...

Hey Marie, stai sa vezi ca si iarna o sa-mi placa de-acum hi hi hi

Am cam neglijat sculptura in ultimul timp, pentru ca am tot umblat teleleu, dar de azi ne reluam serios programul artistic si sper sa o finalizam pina la sfirsitul anului.

Te-am pupat si bucura-te de o toamna imbelsugata cu de toate!

Anca/Mogosoaia spunea...

Multumim pentru fotografiile din muzeu pe care le-ai postat si pentru noi :) Felicitari! Da-mi voie sa respir si eu putin aer de New York pe blogul tau. Break a leg!

ina bixade spunea...

Cu placere, Anca. Se pare ca te referi la ultimile fotografii de la galeriile de arta din Chelsea, pe care le-am pus aseara pe my flickr.