sâmbătă, 14 martie 2009

Punctul meu sensibil:)

Mie nu-mi place sa ma cert, mi-e frica de scandal, dar recunosc, daca te legi de americani la modul rautacios si gratuit,(retineti: rautacios si gratuit) imi esti antipatic. Asa simt.(dar imi trece in timp, pentru ca inteleg ca e o chestie strict personala, a mea si doar a mea, pe care nu trebuie sa o explic nimanui). Desigur ca nimeni nu e obligat sa-i iubeasca, nu am aceasta pretentie, insa eu am o problema cu oamenii, mai exact cu romanii care traiesc in US si ii critica pe americani sau sistemul de aici. Simt cum mi se urca nervii in cap si imi vine sa pocnesc interlocutorul (care locuieste aici de citiva ani buni, bucurindu-se de privilegiile oferite de viata americana) cind zice:" americanii sint cei mai mari hoti, iti spala creierul, te indobitocesti traind printre ei". Imediat reactia mea ( eu aratind deja zburlita, cu ochii bulbucati in cap) vine asa:" ce dracu cauti atunci aici? intoarce-te in tara de origine, du-te-nvirtindu-te de unde ai venit si uite asa mai scapa America de un loser si de un frustrat care nu stie sa aprecieze". Eu nu prea cred in noroc, cred in chestia aia ca asa cum dormi, iti asterni, sau ma rog, pe invers. Iar creierul nimeni nu ti-l poate spala daca stii cine esti si ai o personalitate solida. Numai oamenii slabi, with low self-esteem, sint usor de manipulat si controlat. Nimeni nu te poate indobitoci daca stii ce vrei si incotro. Consider ca atunci cind alegi sa traiesti in alta tara, ai datoria sa ii imbratisezi traditia, cultura, sa ii respecti oamenii, legile... Pentru mine, America este casa mea, este o tara a tolerantei, care rasfata prea mult, uneori, mai ales pe cei care nici nu vorbesc engleza, dar au tupeul sa isi ceara drepturile. Americanii nu sint prosti (acest stereotip produs tot de niste frustrati) asa cum le place multora sa ii catalogheze, ii caracterizeaza doar un lack of interest fata de rest, fata de ce se intimpla in lume, nu ii intereseaza, evit sa ii numesc ignoranti, dar da, poate asta e un cuvint mai delicat, decit calificativul prosti.( cu alte cuvinte, li se cam rupe). Credeti sau nu, am intilnit americani culti, cititi, well-spoken, vorbitori de mai multe limbi, cu educatie, care au o viziune clara asupra ceea ce se intimpla in afara Americii. Ultima mea polemica pe aceasta tema, am avut-o chiar acum citeva zile, cind, la un pahar de vorba si de vin alb, aproape era sa ma iau la paruiala cu un drag prieten, cu care am inceput un dialog calm si linistit despre nimicuri, dar care a escaladat cind am atins subiectul -Haberica si habericanii-. Unul zbiera mai tare ca altul, eu ii ridicam in slavi pe americani, el ii injura, el ma facea sclifosita cu creierul spalacit, eu il faceam bulangiu de roman ofuscat si mic cit un Neghinitza, lipsit de gratitudine, invitindu-l sa ia avionul inapoi spre Romania si sa nu-l mai prind pe aici. Dialogul tipator-urlator s-a terminat cu mine plingind si cu el plecat in ale lui. (recunosc, se cam invirtea casa cu mine, ca eu o picatura de vin sa inghit si floricele pe cimpii incep sa vad). Deci da, daca vreti sa ma vedeti smiorcaind, sa ma frecati la cap si sa ma scoateti din sarite, legati-va de americani.(eu va sfatuiesc totusi sa nu fiti rautaciosi, ca sa nu stricam prieteniile). Dar cum mai ziceam, oricit de mult iubesc americanii, nu as putea trai cu unul, (la nivel intim si personal ma refer)...La mine, iubirea trebuie sa fie alba si romaneasca.(asta ca o paranteza). Am zis mereu ca exista imperfectiuni si aici ca peste tot, insa nu ma apuc sa fac disectie pe aceasta tema, in fond nu pot eu schimba felul in care este orinduita lumea. Acum ideea este doar asta: de ce alegi sa traiesti intr-un loc, daca nu-l intelegi si-l critici, daca nu ai capacitatea-abilitatea de a te adapta, nimeni nu te forteaza sa traiesti in el (asta este ipocrizie). Daca ar fi sa o iau de la capat, fara indoiala as alege sa-mi traiesc tineretile, singuratatile, iubirile, batrinetile tot in America, the fat and the beautiful, sau pe romaneste cum ar veni: America, grasa si frumoasa!!! Case closed!*** Si ca sa inchei in ton cu titlul, punctul vostru sensibil care este? ce va irita si zburleste la maxim?

PS: Ciocolata cu marzipan de unde vine dom'le? Imi place asa mult si o cumpar de la magazinul rusesc. M-a intrebat vinzatoarea rusoiaca care ma vede bucuroasa ori de cite ori imi iau ciocolata asta: "de cit timp esti in America? de 10 ani, am raspuns eu. la care ea zice...aaa, de aia!" nu m-am prins ce a vrut sa zica si nici nu am intrebat, ca eram grabita...*** Pentru ca s-a mai incalzit zilele astea, m-am mai tras in citeva poze AICI (pozele astea sint facute de partenerul de dialog cu care, tocmai va spuneam, ca era sa ma iau la bataie, acum ne-am impacat). Doar se stie, nu? After the break-up vine the make-up.(eeeeee)!!! Acum sa stiti ca va sarut, cu drag!!!
LATER EDIT: Stralucesc!!!

32 de comentarii:

Strumful spunea...

Ina,ai un stil amuzant de a descrie situatii care la momentul respectiv nu erau amuzante! Pozele sunt foarte frumoase, dar tu stiai asta! Ciocolata cu martipan? Am mai auzit, dar nu am avut curiozitatea, acum sunt la capitolul ciocolata belgiana.
Ce ma eneeveaza pe mine? Ce ma zburleste?
Pai in ROamnia multeeeeeee, dar nu am nici o putere!

Anonim spunea...

Sa stii ca treaba asta nu se intempla numai in America.Si noi aici suntem plini de marocani si turci care traiesc din social,au case de la stat si nu mai pot de bine si la fel de urat ii vorbesc pe olandezi.Si eu am reactionat ca tine la inceput dar e o chestie tipica.
Ciocolata cu martipan nu am idee de unde provine,dar aici se gaseste peste tot,si fac chiar si biscuiti si cookies cu martipan.
Te pup,Gia!

Anonim spunea...

Ma mai apuca si pe mine tendinta de a critica sistemul canadian dar imi revin din ce in ce mai repede. Pana la urma e noua noastra casa si musai trebuie sa fie mai buna :)

Anonim spunea...

e...cale lunga de povestit pe subiectul asta ...eu nu-i critic ,nu la judec defectele decat atunci cand sunt foooaaarte suparat (si asta o fac in gandul meu datorita unor atitudini intalnite ) si admit cu sinceritate ca aici e bine .poate ca sunt doar la inceput pe drumul asta al emigrarii si inca nu am judecata necesara de a imparti fara resentimente lucrurile in bune si rele dar nu ii pot intelege pe cei care desi au o viata aici sunt mereu nemultumiti si sutin ei,nefericiti!ii inteleg si pe cei care au muncit si sunt apreciati la adevarata lor valoare !cred ca dupa inca cativa anisori o sa pot vedea lucrurile asa cum sunt ele ...
ideea e ca atunci cand incepi de jos (ma refer la joburi ca server ,housekeeping,amusament park) e absolut normal sa ai o parere proasta despre ce e America si asta deoarece lumea care te inconjoara in mediul asta e total diferita de ce credeai tu cand te-ai urcat in avion si ai trecut oceanul ..dupa aproape 3 ani pot spune ca tot ce iti trebuie e RABDARE ca sa poti intelege lucrurile asa cum sunt!oricum e de povestit muulltt si prefer sa discut de subiectul asta la un vin sau o vodca buna:))
ps.m-am cam intins la scris ...da imi place subiectul!

Anonim spunea...

Pai chiar asa ... ce mai cauta acolo? In tara lor sa se intoarca sa mai critice si ce nu le convine printre ai lor. Defectele sunt peste tot, dar asta tot pentru ca exista diferenta, indiferent cat suntem de oameni.
Si apropo, imi plac la nebunie pantofii aia ai tai. Te pup !

Anonim spunea...

Ai atins un punct sensibil.Stiu ca n-o sa-ti placa ce-ti scriu dar imi asum riscurile.N-am plecat de placere,a trebuit sa-mi urmez barbatul(el iubeste Spania)insa n-am rezistat decat un an.Stii ce m-a intrebat o spanioloaica analfabeta?"voi acolo in Romania aveti rosii?"Oare ce credea ca mancam noi romanii?Am "n" exemple,n-are rost sa ti le insir aici,ca atare m-am intors in patria mama,sunt bine,fericita si mandra ca sunt romanca.P.S.mi-ar placea sa ma preumblu in pantofii tai eleganti si gri,pup,Miha

ina bixade spunea...

Sofia: daca as trai in Romania, coafura mea ar fi in permanenta una zburlita, deci te inteleg:)
Gia: marocanii si turcii...ma abtin...mai bine asa:)
Vic: cum ziceam, ma mai leg si eu de ei si cel mai mult ma enerveaza ca sint asa grasi, dar de aici pina a-i face in tot felul si de a-i injura, e cale lunga...
dan: sint de acord cu tine, daca iti gasesti un loc aici, iubesti america, daca nu, o urasti,(de parca ar fi vina ei) insa stiu ca aici sint multe oportunitati(nu esti obligat sa te complaci intr-o situatie daca nu iti place, te poti misca, poti alege) si tot ce trebuie sa faci este sa stii sa le prinzi si sa le valorifici, caci in traista nimeni nu iti baga...
Liana: pe mine ma enerveaza unii care spera ca in romania sa apara ciinii cu colacii in coada ca sa se poata muta inapoi, dar pina atunci traiesc bine merci in america pe care o critica. mda
miha: de ce sa nu-mi convina punctul de vedere al tau? iti apartine si nu am intentia sa ti-l influetez. Stiu situatia prin care ai trecut si deci te aprob, ti-am zis mereu ca nu te vad pe tine traind in alta parte decit in Romania. Si iata ca am avut dreptate si ma bucur ca ti-ai regasit locul. Pantofii aia i-am purtat doar o data(in pozele astea)ca si uitasem de ei, ti-i trimit la vara, ca mi-e lene acum sa fac pachet. hai va pup

Anonim spunea...

draga Inuca,in acest moment ma enerveaza rau de tot cei care se cred mai inteligenti decat mine-si nu sunt-si ma trateaza ca atare.Am oroare,fac alergie,imi ies bube pe creier..Si manipulatorii de doi bani..Voila,frumoasa de primavara ce esti,te pup!!!

Anonim spunea...

dap. asa e!totusi cred ca nu ar mai trebui sa faci asa de rau cand discuti de subiectul asta..la urma urmei fiecare emite pareri asa ca...nu o sa le poti schimba cat ai vrea !si in plus nimeni nu o sa iti spuna ce patrioata esti pentru ceea ce aperi ..asta e situatia si trebuie luata ca atare:)

ina bixade spunea...

Eugenia: cum? cineva indrazneste sa spuna ca e mai destept ca tine?:)\
D: nu cred ca e patriotism si nici nu astept vreo rasplata atunci cind sint de partea americanilor(am mai mari sanse sa imi atrag dusmani de fapt) insa m-am precipitat deoarece nu e prima discutie de acest gen, mereu ma izbesc de atitudinea asta cu anumite persoane. Si nu incerc sa schimb parerea nimanui, fiecare sa placa pe cine o vrea, numai sa nu incerci sa-mi schimbi mie parerea despre americani ca ai vazut ce iese:) deci e valabila si reciproca daca ar fi vorba de schimbat parerea despre un anumit lucru....

Anonim spunea...

a trai este o avenutra... a trai frumos este o arta... a trai acolo unde vrei sa traiesti este o placere... a trai acolo unde nu vrei sa traiesti este o tragedie...
a trai de dragul celor de langa tine este un nonsens... a trai pentru tine este egoism... a nu mai dori sa traiesti este lasitate...
a trai pentru a critica pe altzi mi se pare prostie...
a trai cu dorintza de a face pe altul cum esti tu este ambitzei nefasta...
a pastra un echilibru intre toate este intzelepciune...
oricum... doresc fiecaruia sa fie acolo unde se simt bine... si nu condamn pe nimeni pentru alegerea de a trai intr-un loc sau altul...
ina... ai ales bine... se traieste interesant al NY... expermentez asta de aproape 21 de ani... si... la mai multzi imi doresc si mie si tzie...

ina bixade spunea...

Ovi: ca bine le mai zici si tu! peste 11 ani fac si eu 21 de ani de NY, ca nu am de gind sa ma mut de aici si nici de murit nu am in plan:)

Zuzu spunea...

Martzipanul pare-se provine din Persia (Iranul de azi)si se zice ca a fost introdus in Europa de catre turci. Desi, totodata exista o disputa si intre unguri, spanioli si italieni cum ca ei ar fi cei ce l-au inventat mai intai.
Marzipanul devine, apoi, un dulce traditional in Germania.
Facut din zahar, migdale si albus de ou, marzipanul isi primeste numele de la o paine facuta cu marzipan in luna Martie, "marchpane" desi etimologia isi pierde explicatia in negura vremurilor...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cat despre punctul meu sensibil...
Nu m-am gandit care este.
Mai cuget si revin :-)
Muuaaahhh!!!

ina bixade spunea...

anna: interesanta istoria marzipanului, merci pentru comentariul informativ. Ma simt un pic mai desteapta acum ca am aflat cum sta treaba si cu marzipanu' asta. te puuuup

Anonim spunea...

Salvati Romania de la o catastrofa intelectuala si culturala pe http://filosofiaenecesara.wblog.ro/

Anonim spunea...

Inteleg ca traiesti la New York ...nord...democrati...hmmm...si totusi iti sustii puctul de vedere cu "fanatismul" sudist! hahahahaha.Ma uit la astia din sud si rid de-mi sar dintii din gura. De-altfel , de cind sint aici n-am incetat sa-i observ si ....rid in continuare de ma stric!Au si ei marlanii lor insa comparativ cu marlanii din orasul din care am plecat astia-s de 10 ori mai putini pe metru patrat!Au obiceiurile lor ( multe dintre ele timpite) , au o gramada de restrictii (de fapt cam tot ceea ce-i permis in Romania aici e interzis! hahaha) insa un lucru e clar aici in sud ( ceea ce-mi place la nebunie) : atita timp cit esti alb n-are nimeni treaba cu tine ! Inca din prima zi de cind m-am mutat aici , au sarit toti vecinii pe mine curiosi sa ma intrebe ce-i cu mine ce-i cu Romania (auzisera ei cumva ca un romanake se muta pe strada lor) si bineinteles ...daca romanakele e alb!Mare ushurare pe chipul lor! Acum, daca ma intind in mijlocul drumului ies toti sa ma intrebe daca am patit ceva. Nu anuntza nimeni politia daca nu e cazul! Da' daca vreun negrishor e lat in mijlocul drumului, mai intii anuntza politia si apoi ies si ei din case da' cu flintele in mina ca deh....Un lucru e clar: atita timp cit ai truck-ul cel mai mare si cel mai zgomotos, daca esti alb, daca ai ceva impotriva nordistilor ( pe care ei ii considera in continuare niste "golani") si daca din cind in cind iti bei berea cu ei ....ESTI DE-AL LOR si sint gata sa sara pentru tine si sa te ajute in orice moment.Dupa atit de mult timp petrecut in Romania , aici sint ACASA!Din nefericire am lipsit cam mult de ACASA...

Carmen spunea...

...e...totul e bine cand se termina cu bine :)...nu mi te pot imagina smiorcaindu-te...dar daca tu zici ca se poate...atunci de cred...:)

E bine ca stralucesti....sper sa strelucesti atat de tare incat sa se vada lumina pana in Romania...nu de alta dar e cam intunecat pe aici :)

ina bixade spunea...

mickey: stiu ca sudistii sint mai rasisti, asa ca norocul tau ca esti alb. Cit despre rules and regulations, au intr-adevar damblalele lor, insa incearca sa pastreze o disciplina totusi, cu atitea natii laolalta...
carmen: asa e, supergirls don't cry hi hi hi, dar ma mai apuca si pe mine, mai ales daca vinul alb cu gheatza este implicat, it makes me more emotional:)

Anonim spunea...

pana la urma tot ajung in usa

Carmen spunea...

concluzia...in urma celor afirmate de tine...slabiciunea ta nu sunt cei ce se leaga de americani...ci vinul alb cu gheata :)))

Alhambra spunea...

Esti o frumoasa si te citesc mereu cu placere, ca esti si pasionala pe deasupra, and that`s what I really like ! Io nu mai comentez natiile de mult, de cand imi formasem io asa, o parere, despre nemti si despre Germania (din auzite mai mult), si cu prima ocazie cand am vizitat (e adevarat, zona Bavariei, pe langa Munchen, unde se spune ca-i un pic altfel) Germania - intr-un tranzit spre Elvetia - mi-am schimbat total parerea, am fost socata de-a dreptul si mi-am propus sa nu-mi mai fac 'parerile altora', ca sa zic asa :)
So, nici despre USA sau americani nu pot sa zic nimic, pen` ca n-am ajuns (inca) acolo ;)
Oricum, tu stii ca parerile cuiva despre o natie depind in principal de mediul in care a nimerit, oamenii, locul, vremea (da, vremea, uite, sotul meu mi-a povestit ca ar fi frumos in Goteborg daca n-a fi vremea de kko mereu :)) si uite-asa !

Lucian spunea...

nu pot decat sa fiu de acord cu tine, eu nu inteleg de ce restul lumii nu-i place pe americani. pe langa chestia cu jandarmul mondial, cred ca exista o mare mare invidie . si-atat :)

ina bixade spunea...

Dobre: asa ziceam si eu cind traiam in Romania.
Carmen: concluzia ta nu e buna:) eu raaar beau si chiar nu ma pricep la asta( incep sa pling si mi se invirte totul in jur)
Alhambra: ooo da, sint o pasionala. Cit despre natii, eu mereu ii apar pe americani cind cineva zice ceva urit de ei, dar mi-amintesc cind am sarit si in apararea romanilor cind un albanez a zis ca 50$ din populatia Romaniei sint tigani. Nu iubesc eu Romania, dar nici nu am acceptat ca cineva sa zica asa ceva despre tara in care m-am nascut. Ma rog, astea sint subiecte care mereu aduc conflicte si de regula stau deoparte, nu ma bag.
Lucian: tu si cu mine ce mai tinem cu americanii:) va puuup

Elena spunea...

Am citit de ieri postul tau, dar di motive de mamzelina nabadaioasa nu ma reusit sa iti scriu:)) De acord cu tine: daca mergi intr-o "casa", ba mai si locuiesti acolo o vreme, respecti gazdele si te dai asa cum poti dupa ele, nu?:) Cui nu ii place, sa caute un hotel:D
Pe mine asta ma enerveaza (ca tot veni vorba de puncte sensibiloase): cand cineva vine la mine si incepe sa ma critice de la cum e casa, la maruntisuri de genul: de ce nu am facut aia, da' de ce geamul e asa, da' de ce le dau mancarea asta la copii si nu cealalta, etc.
Si ma bucur sa te regasesc si in poze infloritoare!:)

miki spunea...

:))
of, mai, ina! viscerala ca o romanca, nu ca o americanca. oricum era inevitabila impacarea cu prietenul drag. abia v-ati condimentat si voi seara :)) deci noroc cu paharul tau de vin si aroganta lui.

Anonim spunea...

America e mare, e greu sa faci generalizari. Americanii nu sunt chiar "un popor", sunt un conglomerat(oricat ar vrea Obama sa fie altfel). Ce sa intelege prin "american"? suburbiile, Bronx-ul, China Town? Matematic vorbind, cei mai numerosi sunt albii, deci o sa ne referim la ei "ca la americani"(pt ca in rest nu se aplica aprecierile, fiecare grup etnic difera, desi unii urmeaza si linia anglo-saxona, fiind negri, de exemplu).
Oricum, ca peste tot, exista middle class, saraci si elite.

Clasa de mijloc americaneasca: e caracterizata de individualism, ceea ce este un lucru bun.
Deschisi, amabili, la nivel superficial te intelegi bine cu ei; problema apare cand vrei sa mergi "mai adanc", pt ca sunt totusi superficiali(poate de aia nu conecteazi tu Ina cu americanii:)).
Si romanii din America sunt de mai multe feluri: cei care nu au reusit au si ei frustrarile lor, care se revarsa asupra Americii, pt ca nu este exact locul unde umbla cainii cu colaci in coada. Multi dintre cei care au reusit au alte frustrari, pt ca "nu-i vad cei de acasa[Ro], sa moara dusmanii" :)).
Si sunt si romani care issi vad de treaba lor, realizati si cu relaxare americaneasca. Dar, deja se limiteaza subiectele de discutie, datorita "americanizarii"(un fel de rinocerizare ionesciana:))

-daca vreau sa fiu convins ca "ceva se va face cum am stabilit, fara false probleme[issues], in timpul cel mai scurt, practic, etc" as apela la un american:).
-daca vreau sa-mi petrec timpul liber, sa am o discutie "interesanta", "sa ma cert", nu sa am o discutie "fada":), as apela la un "european":).

Oricum, generalizarea este dificila; mai degraba de la caz la caz.

ina bixade spunea...

Elena: eu nu as putea sa fac asa ceva, sa intru in casa cuiva si sa ii dau indicatii despre cum sa si-o aranjeze...in general, nu imi place sa primesc instructiuni(cind e vorba de personal...where I'm the leader...in business, I'm the follower:)
miki: stii tu ce stii cind e vorba de condimente:)
away: mi-a placut faza cu americanu; si europeanu'. Cam adevarata!!!

Amalia spunea...

Ino, New-York-ino, tu le zici bine si e o placere sa te citesc, asa cum e o placere sa traim acolo unde vrem, cum grozav spune si Ovi. Dar vezi tu, se zice ca New-York-ul este cel mai european oras american. In privinta americanilor educati, sunt destui si sunt nemaipomeniti, deschisi la minte, calatoriti (sa spun asa), e un deliciu sa le stai in preajma (in general universitarii, dar sunt si altii, destui). Despre cealalta categorie, cei care manifesta lack of interest, lipsiti de curiozitate si autosuficienti, ce sa spunem, exista si ei (multi, mai multi decat primii). Dar daca ne gandim bine si cu Romania e exact la fel, cativa oameni faini (intelectual, sufleteste) si restul cum ii stim. Iata deci ca am demonstrat asemanarea uimitoare a popoarelor american si roman. Dar da, America este o tara a tolerantei, atrage oameni de peste tot, e superb sa te plimbi pe un mare bulevard si sa vezi cum trec pe langa tine in goana, razand, simtindu-se bine, practic toate rasele Pamantului. Mie asta imi place de nu mai pot. Si sunt de acord in final cu propunerea nu-ti place, du-te acasa. Sau mai mult nu-ti place decat iti place, du-te acasa. Ce ca (cu coditza pe c-ul de la ca), cum ar spune romanul care crede ca stie franceza :). Iti doresc un week-end stralucitor, la fel ca tine, cu drag Amalia

Later edit: spune-mi de ce, cand exista atat de multe magazine, cu haine si pentru bugetele obeze si pentru bugetele scartzare, de ce marea majoritate se imbraca atat de sleampat? Spune-mi tu, pe care te admir ca pe o gura de oxigen chic in fiecare poza.

ina bixade spunea...

Amallia: m-ai facut sa rid cu infocarea ta. Cu privire la cum se imbraca americanii, in NY vezi gagici misto si super stilate, insa e adevarat, oamenii prefera in general sa fie cit mai casual si practic. Dar sint clar si destui imbracati de-aiurea, eu zic ca e chestie de preferinta sau de cit sense of fashion are fiecare. Deci in NY vezi pe strada tocuri inalte, insa cit am stat in Ohio acum citiva ani, nu am vazut decit adidasi si pantaloni scurti, parca purtau toti uniforma...
PS: sa stii ca aseara chiar voiam sa iti trimit un email, dar m-a luat somnul si nu am mai apucat. Te puuup si vorbim

Amalia spunea...

"insa cit am stat in Ohio acum citiva ani, nu am vazut decit adidasi si pantaloni scurti, parca purtau toti uniforma"

... de asta eram asa infocata...

Am mai turnat pe mine niste apa minerala, acum pot vorbi aproape normal :)) Asta e, fiecare cu preferintele lui, dar mie tot mai mult imi place chic-ul, macar din cand in cand. Abia astept sa-mi scrii.

Dalia Pușcă Solon spunea...

pup muuuult... mai sunt si eu pe aici, sa stii:)) hihihi

LZ spunea...

Ma scot din sarite cei care traiesc intr-un sistem, profita de tot ce-i de profitat, insa croncane ca niste biete ciori bete. Am obosit sa-i rog sa-si faca bagajele si sa plece de unde au venit. Nicaieri nu e perfect. Dar e ca si cum esti casatorit si iti comentezi consortul pe la toate colturile. Nu e prea elegant! Pentru asta s-a inventat divortul. Nu e nimic cu forta. Nu e nimic de-a gata. Cam asta e si unul dintre multele mele puncte oarecum sensibile...