sâmbătă, 9 mai 2015

Vizita


Azi am fost in vizita la oamenii pe care i-am cunoscut prima oara cind am ajuns in orasul New York, in 1998. Fiind mai in virsta, m-au tratat mereu ca pe un copil al lor. Nu ma striga Ina sau Ecaterina, ci Ecaterinuta. Doamne, ce alint! De cite ori merg la ei, povestim despre aceleasi intimplari, ridem la aceleasi glume, ca si  cum ar fi prima oara, fara sa ne saturam. "Iti mai aduci aminte ce nelinistita erai si cum nu iubeai orasul asta, pe care acum il numesti acasa?"...

Eu m-am dus in vizita cu un ghiveci de flori rosii, ei mi-au dat un buchet de lacramioare crescute in gradina lor. Eu nu beau alcool pentru ca nu imi place, dar cind ajung la ei, de dragul lor,  beau un pahar cu vin de casa, sau un pahar de visinata facuta din visinile din curte. Ca atare, cind plec de la ei, imi simt capul foarte greu, se invirt copacii in jurul meu, sau vad zgîrie -norii foarte mici de statura, iar gura vorbeste fara mine. Spun cuvinte fara gindire...Cred ca sint un pic beata. Si nu pot sa ma culc, pentru ca asta seara trebuie sa merg la Opera. Duc o viata culturala cum s-ar zice hihihi

Niciun comentariu: