sâmbătă, 14 mai 2011

Citeva rinduri

M-am gindit ca, pina revin din calatoria costa ricana, sa va mai tin un pic de urit cu niste imagini din New York, orasul de care sint indragostita si de care nu ma satur. Motivele sint multe, unul dintre ele fiind faptul ca nu te poti plictisi niciodata, datorita diversitatii pe care ti-o ofera pe tava: vrei galagie, betoane si agitatie le gasesti, sa zicem, pe Broadway, vrei calm, natura, poveste, le gasesti AICI. Ce ziceti? Am sau nu dreptate? Ca sa stiu sa-mi suflec minecile si sa ne luam la contrazis (glumesc).

Ce vreau de fapt sa spun este ca New York nu inseamna doar zgirie-nori, sirene,Wall Street si aglomeratie, ci si pamint, miros de iarba, (chiar balegar), oaza de liniste. Trebuie doar sa fii informat si sa stii unde sa le cauti. Spre ex., Old Westbury Gardens, pe care le veti vedea in poze, se afla cam la 20-25 de minute(cu masina) de unde locuiesc. Bine, cam atit pe azi dragii mei frumosi. Acum va sarut de ramas bun si ne -vedem- cind ma intorc! Intre timp sa nu indrazniti sa va distrati mai bine ca mine. Ca sa nu ziceti ca nu v-am zis! Cu drag, Ina

14 comentarii:

Anonim spunea...

pai da... Long Island, ramane partea minunata de langa marele oras...
stiu si gradina din Old Westbury... este superba... eu am vizitat-o si iarna... de fapt locul este deosebit... cu lume deosebita...
de fapt... am lucrat la Roslyn... destul de aproape de gradina aia... ani buni... pana cand compania s-a relocat la nord de albani... iar eu am revenit in aglomeratie...

florentin spunea...

Drum bun! Sa te intorci cu bine si sa ne aduci povesti frumoase despre locurile minunate ,pe care le-ai vizitat.:))

iulian spunea...

Foarte frumoase pozele!
Distractie placuta pe mai departe si la cat mai multe poze ,ca din cate vad se pare ca NEW YORK-UL e mai frumos vara decat iarna.

ina bixade spunea...

Ovi, si eu iubesc Long Isl. Chiar ma intrebam cum arata gradinile din Old Westbury iarna, dar cu siguranta ca le prefer vara, cind te poti bucura de multitudinea de culori. Locul este un fel de comoara ascuna.

florentin, merci.
iulian: recunosc ca iarna sufar in orice oras m-as afla si nici un loc nu ma prea incinta pe anotimpul asta.

ina bixade spunea...

voiam sa scriu comoara ascunsa...hidden treasure:)

Ionouka spunea...

Aaah, how i miss NY. Dulce nebunie. As reveni in fiecare an, daca n-ar fi asa de departe...

Anonim spunea...

vacanta frumoasa,darling!!!!si astept poze!!te puuuup!!!E.

Anonim spunea...

Da,intr-adevar,parca-ai fi in rai !Minunate privelisti,iti inunda sufletul de liniste si impacare.Ma bucur ca poti sa evadezi si sa inspiri aer curat ! Si eu ador sa fiu in mijlocul naturii;imi da o stare de beatitudine,de relaxare totala.Ar trebui s-o facem mai des..Te pup si asteptam sa te reintorci printre noi.Cu drag,Miha.

ina bixade spunea...

ionouka: nu e departe, doar 9 ore cu avionul, floare la ureche:)

merci eugenia, ti pup si eu.

miha: nu-mi venea sa mai plec din gradinile alea, care, poti sa crezi, cindva au fost proprietatea unei familii care traia in casa ce ai vazut-o. Din pacate nu era permis sa faci poze in interiorul casei.

Anonim spunea...

Scumpa mea..te invidiez pt. orasul mare si civilizat in care traiesti...dar oaza de liniste am si eu ...hihi...te astept pe facebook sa vezi...ultimile noutati...le postez dupa ce-ti scriu:))...hai te pup si sa nu ne uiti...fa muuuulte poze sa ne incanti privirile la intoarcere..ok? pup C.

ina bixade spunea...

eee, draga mea claudia, ne luam la intrecere cu oazele de liniste, foarte fain acolo pe dealul viei, seamana cu old westbury:)

Irina spunea...

Ina,cand pleci?

uite,ca tot scriam atata de liliac,si cum am uneori senzatia ca uit romana (n-o uit,da' parca ma descurcam si eu mai bine cu scrisul,desi literatura n-a fost deloc preferata mea ci gramatica)mi-a venit ideea subita de a imortaliza si eu unele ganduri,impresii,etc. pe undeva,sa-mi ramana, asa ca daca tot aveam o adresa de blog nefolosita,voila :

http://silving.wordpress.com

inspirat (sau inspirata) de impresiile tale si de comenantariul meu kilometric :)
(alta data nu mai scriu atata si dau copy paste ,haha)

te pup

Anonim spunea...

Vacanta placuta, sa te intorci cu amintiri si poze frumoase.Te pup,Lili.

Strumful spunea...

TAre frumos la tine, iar tu mai frumoasa ca oricand.